KUNDSERVICEMEDARBETARE/RÅDGIVARE TILL FEELGOOD STOCKHOLM

Novare Bemanning

Stad

Stockholm

Har du vårdbakgrund och brinner för att ge bra service? Trivs du med att hjälpa kunder och ge rådgivning per telefon? Vill du bli en del av ett team där du får chansen att växa och ta egna beslut? Har du även förmågan att kunna hantera komplexa och spännande ärenden? Då har vi en perfekt möjlighet för dig!

Om tjänsten

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Feelgood hjälper företag och organisationer att förbättra sin produktivitet och sänka kostnader. Det gör de genom systematiskt och förebyggande arbete med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap, och vid behov rehabilitering och krishantering.

Som medarbetare inom kundservice hos Feelgood kommer du att bli en del av ett team på 25 medarbetare som arbetar med beställning och rådgivning. Dina arbetsuppgifter består till stor del av att svara på samtal från kunder och utifrån samtalen göra en bedömning kring nästa steg. Du kommer även att hantera beställningar från kunder samt administration kopplat till det. Tjänsten handlar huvudsakligen om att ge god service, agera rådgivande, problemlösande och att vara lyhörd. Du bör kunna hantera perioder av högre arbetsbelastning och vara duktig på att jobba systematiskt.

Vi söker dig som är driven, flexibel och ansvarsfull. Du är kommunikativ och samarbetar väl i grupp. Du är lösningsorienterad, serviceminded och vill bidra till en positiv utveckling, både internt och gentemot kund.  Vidare ser vi att du har hög arbetsmoral och en förmåga att planera ditt eget arbete. Du är van att snabbt sätta dig in i nya system och trivs i ett högt tempo. Du har minst 2 års erfarenhet av administrativa uppgifter och kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Som minst har du en gymnasieexamen. Rätt kandidat har vårdbakgrund samt troligen erfarenhet inom service på något sätt. Det är även meriterande att ha arbetat med kundrelationer. 

Omfattning 

Tjänsten är på heltid under kontorstider 8:00-17:00. Placering är på Feelgoods kontor på Telefonplan, söder om inom Stockholm, viss möjlighet till distansarbete finns ca 2 dagar/vecka.

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-12-30

Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Anna Taube på anna.taube@novare.se.